5 hasizom gyakorlat Petruska Szonjával

Ezekkel a módszerekkel garantált a feszes hasizom

2014/07/08

Ha igazán feszes és lapos hasra vágysz, akkor íme néhány hasizom erősítő gyakorlat, amit most te is könnyen elsajátíthatsz.

1. gyakorlat
Feküdj le a földre, rakd a kezeket tarkóra, a lábaidat pedig emeld a levegőbe. Emelkedj fel, majd engedd vissza a törzsedet! Minél tovább tudod megtartani, annál hatásosabb lesz.

2. gyakorlat
Húzd fel a jobb lábadat, a bal lábaddal pedig keresztezd; jobb könyököddel érintsd meg a bal térdedet! Ha végeztél, cserélj lábat és kezet.

3. gyakorlat
Feküdj hanyatt, nyújtsd ki a lábaidat, de tartsd meg a föld fölött. Helyezd tarkóra a kezed, majd keresztbe érintsd meg a könyököddel a térdedet. Mindig ügyelj a légzésedre!

4. gyakorlat
Ahhoz, hogy teljesen eltűnjenek a zsírpárnák a hasadról, íme egy picivel nehezebb gyakorlat: feküdj hanyatt és tedd a kezeidet a csípőd alá; emeld fel kinyújtott lábaidat, majd engedd le, de tartsd meg a talaj fölött, majd emeld fel újra! Ezután csípőforgatással jobbra és balra is végezd el a gyakorlatot!

5. gyakorlat

Ereszkedj négykézlábra, majd nyújtsd hátra a lábaidat. Minimum fél percig tartsd meg a testsúlyodat – feszített hassal – ebben a pózban!

További tanácsok:
Popsi gyakorlatok Petruska Szonjával

Hozzászólások