A tökéletes has titka

3+1 gyakorlat az alhasra

2014/08/07

A legtöbb nő szenved az alhason lévő feleslegtől, cikisnek érzik, ha leülnek és összetömörül a has alján lévő zsírpárna. Sokan szeretnének a nyáron rövid toppokat venni, de szégyellik a plusz kilókat. Szeretnéd jó formába hozni megereszkedett pocakod? Már mindent kipróbáltál, de semmi nem segített? Keresed a választ, hogy hogyan lehet megszabadulni a hason lévő feleslegtől, és keresed azokat a gyakorlatokat, amik a tökéletes has elérését szolgálják?! Segítünk!

Szonja5
Petruska Szonja, az RC News diéta és fitnesz szakértője

 

3+1 gyakorlat, hogy bátran büszkélkedhess tökéletes hasaddal

 

Első gyakorlat

Feküdj hanyatt, lábaidat emeld fel derékszögbe, a térdek összezárt állapotban legyenek.

A felsőtest kicsit emelkedjen el a talajtól, kezeid legyenek a csípőd alatt.

Először a jobb lábad nyújtsd ki úgy, hogy a lábad párhuzamos legyen a talajjal (bal láb addig marad derékszögben), majd ugyanezt csináld meg a bal lábbal – nyújtsd ki, hogy párhuzamos legyen a talajjal – ez egy sorozat. Csinálj minimum 20 sorozatot!

 

Második gyakorlat

Feküdj hasra, majd támaszkodj az alkarodra, lábaid nyújtva, lábujjakkal „támaszkodunk”. Emeljük meg a csípőnk, testünk párhuzamos a talajjal. Egy percig folyamatosan tartjuk ezt a pózt.

 

Harmadik gyakorlat

Ereszkedj hanyattfekvésbe, majd lábaid emeld fel, talpaid az ég vagy a plafon fele nézzenek. Lábak összezárva, kezek a csípő alatt, majd ezután a lábakat egyszerre koncentráltan, lassan és szigorúan nyújtott állapotban vidd el a talajig, de fontos, hogy a talaj felett pár cm-rel tartsd meg. Végezz ebből 10 sorozatot, majd ezek után váltott lábbal szintén 10-et-10-et.

 

+1 gyakorlat

A Kiinduló helyzet szintén hanyattfekvés, kezek a csípő alatt, lábak nyújtott állapotban pár cm-rel a talaj felett megtartva. Ezután végezz ollózó mozdulatokat. Először a jobb lábad legyen felül, aztán a bal. Csinálj ebből a gyakorlatból 25-öt!

 

Hetente (legalább háromszor vagy négyszer) végezd el ezeket a gyakorlatokat 5 körön keresztül, és már óriási lépést tettél a tökéletes has eléréséért.

 H00A0866.MOV.Still001

Fontos! A tuti biztos sikerhez azonban elengedhetetlen a megfelelő étrend. Továbbá a különböző has gyakorlatok kiegészítése, cardio jellegű mozgással (biciklizés, futás, lépcsőzés), mert ha több kalóriát égetünk el, mint amit megeszünk, akkor a zsírégetés nem maradhat el, ennek következtében lapos szép hasat villanthatunk!

Ha kíváncsi vagy Petruska Szonja hasizom gyakorlataira, kattints!

Hozzászólások