Adatelemző vs. Bokszoló

A félelem legyőzése nem mindig egyszerű

2016/03/14

Egy sörreklám főhőse szembenéz régi félelmével. Mindig attól tartott, hogy egyszer megütik és nem tudja majd kezelni a helyzetet.

Mindenki fél valamitől, csak nem mindenki vallja be. Valaki a nyilvános beszédtől tart, akad olyan, aki kígyóktól iszonyodik. Számtalan formája létezik, de egy biztos, hogy félelem kordában tartása nehéz feladat. A Gulden Draak Ale sörfőzde reklámkampányt indított, amiben arra biztatja a férfiakat, hogy győzzék le a félelmüket.

“Mindannyian láttunk már verekedést a tv-ben. Biztos nem csak nekem jutott már eszembe, hogy vajon elviselném-e, ha behúznának nekem? “

Ezek Nate gondolatai, aki egy teljesen hétköznapi adatelemző fickó. Mindig is attól félt, hogy egyszer majd megütik és elképzelése sincs, hogy mi játszódna le benne abban a pillanatban.

A Gulden Draak kampány szakemberei viszont segítettek neki.

Kipróbálhatta, milyen szembenézni azzal, amitől mindig is tartott. Egy szép napon elvitték egy portlandi bokszklubba, ahol a középsúlyú bajnok, Russal Lamour Jr. várta, aki profi pályafutása alatt eddig 10 KO-t tudhat magáénak. Nate mellkasában már a felkészítés alatt elkezdett pumpálni az adrenalin és lelkesen várta az ütközetet. “Egy próbát megér” – gondolta. A gong szó után néhányat ütött a levegőbe, de nem sok ideje maradt kibontakozni. Egyik találat a testét érte, majd beszedett egy balost, kifordult és Lamour olyan csapást mért rá, amit még nézni is fájdalmas. Hősünk azonnal elvesztette az eszméletét.

Ne feledjük, hogy csupán egy jól kitalált reklámfilmről van szó. A drámai képsorok után ismét Natet látjuk, ahogy felszabadulva meséli a ringben töltött pillanatokat, miközben egy jó pohár sört kortyolgat, és csak nevetgél azon, hogy milyen durva volt, amikor alig tudott lábra állni. A lényeg, hogy túl van rajta és szembe tudott nézni a félelmével.

Nate kérdése egyszerű: Te mitől félsz?

A jelenetek meglehetősen valóságosnak hatnak. Az átlag néző könnyen elhiszi, hogy Nate egy szerencsétlen irodai dolgozó, aki még sosem verekedett és a határait próbálja feszegetni. Facebook kampánnyal is próbálták erősíteni a reklám hitelességét. Arra buzdították a sörkedvelőket, hogy osszák meg egymás között a saját félelmeiket.

Hozzászólások