Csúszdázz síkosítóval!

A PornHub saját márkával kedveskedik a nézőknek

2016/10/06

Egy egész síkosító termékcsaládot dobott piacra az egyik legnépszerűbb “közösségi” oldal, a PornHub. Hatékonyságát igen kreatívan reprezentálták!

A PornHub jelenleg a világ talán legfelkapottabb pornóoldala. A tavalyi évben összesen több mint 4 milliárd 392 millió órányi felnőttfilmet néztek rajta, ami két és félszer annyi, mint amennyi időt a homo sapiens a bolygón töltött. Átlagosan 6700 ember kezd bele egy új filmbe – minden egyes másodpercben! Ezek ismeretében kideríthetjük, hogy a PornHubban bizony van üzleti potenciál, nem is kevés. Most mégis egy új ötlettel álltak elő, amit meg is valósítottak: létrehozták az első saját síkosító márkájukat!

A beharangozó filmet -ki gondolta volna?- pornósztárokkal forgatták le, de nem úgy, ahogy elsőre gondolnánk a felnőttfilmek birodalmának császárától. Mert bár természetesen hatalmas csöcsökben és kerek seggekben most sem szűkölködtek, megdobták még egy kis extrával. A termékcsalád síkosító hatását úgy mutatták be, hogy egy óriási, felfújható csúszdára zavarták a színészeket, leöntötték őket a négy típus (PornRub, LuvRub, HotRub és PremiumRub) valamelyikével, és már indulhattak is lefelé. 

Fotó: ©Twitter|@Pornhub

Hozzászólások