Ébredj reggel mini tornával

Kezdd kocogással a napot!

2014/06/30

Mielőtt elkezdenéd a tornát reggel, először is nyisd ki az ablakod vagy a teraszajtód, hogy bejöhessen a friss reggeli levegő, illetve a napfény ereje, így több energiát tudsz nyerni.

Ha ez megvan, csinálj egy pár fejkörzést, karkörzés, törzshajlítást és néhány térdemelést is bemelegítésnek, valamint a légző gyakorlatokat se felejtsd el.

 

hasGyakorlatok:

  • Helyben kocogás 3 percig
  • Helyben kitörés mindkét lábra 15-15
  • Teljes guggolás 20x
  • Térdelő támasz, először a jobb lábat emeljük fel a mennyezet felé 15x, majd váltsunk lábat
  • Női fekvőtámasz (térdek a földön) ha megy, akkor normál fekvőtámasz: 10x
  • Teljes felülés 10, majd egyből 20 has prés

Kocogáson kívül végezd el a gyakorlatsort minimum kétszer.

Ha kész vagy, jól nyújtsd le a megdolgozott testrészeteket, majd hűtsd le a magad egy kellemes zuhanyzással.

Ha minden reggel megtesszük ezt a kis átmozgató gyakorlatsort, már hatalmas lépést tettünk meg egészségünk megőrzése és testünk formálása érdekében, és a napunk is fittebben, energikusabban indul.

Hozzászólások