Ezeket edd, ha fogyni szeretnél

Ezekkel az ételekkel jól laksz és még fogyhatsz is!

2018/06/08

Szeretnél még ledobni néhány kilót mielőtt belebújsz a legújabb fürdőrucidba? Akkor ezeket az ételeket iktasd be az étrendedbe és kész is a beach body! 

Ha úgy érzed, még mindig nem tökéletes a bikinialakod és fogyni szeretnél vess egy pillantást az alábbi étrendre! Egy ausztrál dietetikus most szuper tippeket add, hogy minél gyorsabban elérd a célodat!

A nap első étkezéseként fontos, hogy minél több energiát vegyél magadhoz, ezért Leanne a következőket ajánlja: vágj apróra egy paradicsomot, és egy kis avokádót, adj hozzá néhány törött feta sajtot, locsold meg néhány csepp citromlével, majd a keveréket kanalazd egy szelet jó minőségű, kovászos kenyérre. Ettől az ízkavalkádtól biztosan azonnal felébredsz majd! Ráadásként egy csésze zöld teát is főzhetsz hozzá.

Ha te is azok közé tartozol, akik még reggeli után is vágynak néhány falatra, tegyél egy nagy pohár – természetesen cukrozatlan- görög joghurtba két evőkanál granolát, ami szuperül eltelít majd, mégsem terheli meg a gyomrodat. Emellé pedig jöhet egy csésze kávé!

Ebédre dobj össze egy tartalmas salátát: keverj a leveles salátához egy kis sárgarépát, paradicsomot, olajbogyót és sajtot, majd koronázd meg az egészet egy kis tonhallal. Egyszerűen nagyszerű, mégis bárhol és bármikor előkapható, még akkor is, ha éppen úton vagy! Ha megszomjaznál, de már unod a vizet, készíts hozzá egy kis fekete teát, amit hidegen vagy melegen is fogyaszthatsz.

🙌🏼 DOUBLE TAP FOR FAT LOSS MEAL DIARIES 🙌🏼✖️ SAVE THIS POST ✖️I’ve had heaps of messages from you guys about meal plans for fat loss so here’s a documented version of the food I eat when I’m aiming to stay lean 🤗 I’m not saying this is how everyone should eat – I just wanted to give you guys an idea of what works for my body 😋 . . ❤️ Meal 1: 2 poached eggs, 1/2 avocado, a few cups of sautéed greens & 1 tablespoon crushed nuts with a drizzle of olive oil & lemon juice (low carb meal if I’m not training in the morning) + green tea . . 💙 Meal 2: 1/4 cup walnuts + some pineapple 🍍 Plus a coffee ☕️ . . 🧡 Meal 3: High fibre wrap with tinned tuna, cheese, boiled egg, lettuce & tomato. Black or herbal tea (no sugar) . . 💜 Meal 4: High protein dip (Chobani brand) with veggie sticks, a few crackers, a few olives & a few grapes – I actually couldn’t eat all this – it was too much 🤣 . . 💚 Meal 5: Baked white fish, grilled garlic prawns (7) and a large salad with cheese + a cup of green tea . . 💛 Meal 6: A Bulla frozen yoghurt ice block (less than 80 calories & so delicious!) 🍦 . . I hope you guys enjoyed the visual representation of my meals 😝 You’ll see that I never starve myself or restrict my calories too drastically. Also I don’t follow any crazy restrictions like eliminating carbs or fat or dairy or gluten etc ✖️ I believe in eating the rainbow, eating a large variety of foods daily & listening to your body 💕 The 80:20 approach has always been my favourite – If you make the basis of your diet whole foods then there’s always room for occasional treats too 🙌🏼🍦🥂😍 #fatloss #weightloss #bikini #mealdiaries #fuelyourbody . . . . . #fooddiary #mealprep #gains #mealdiary #girlsthatsquat #eatforabs #strongnotskinny #weightlossinspiration #eattherainbow #bikinibod #healthyoptions #mealplan #weightlossfoods #nourishyourbody #eatclean #foodlover #foodprep

Leanne Ward 🌻Here To Inspire (@the_fitness_dietitian) által megosztott bejegyzés,

Ebéd után dobj be egy banánt és mellé 12 szem mandulát. Ez azonnal helyreállítja az egyensúlyodat!

Ötödik étkezésként ismét válassz egy izgalmas salátát! Kipróbálhatod a kuszkuszt és a csicseriborsót, amit felturbózhatsz egy kis zöldség curryvel.

A nap hatodik és egyben legutolsó étkezéseként, jutalmazd magad néhány szem eperrel és egy nagy pohár vízzel, amiben friss gyümölcsök áztak akár egész nap.

forrás

Hozzászólások

Az Európai Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy az rcnews.hu úgynevezett További információk

Az Európai Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy az rcnews.hu úgynevezett "cookiekat", vagy "sütiket" használ. A sütik apró, teljesen veszélytelen fájlok, melyeket a weboldal helyez el az ön számítógépén, hogy egyszerűbbé tegye az Ön számára a böngészést az rcnews.hu-n. A sütiket bármikor letilthatja böngészője beállításainál. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Engedélyezem" gombra kattint, elfogadja a sütik használatát!

Bezár