Fogyókúrás reggeli? Nem gond!

Mutatunk pár ötletet, hogyan lehetséges

2015/03/27

Ha állandóan odafigyelsz étkezéseidre, számolod a kalóriákat és rendszeresen edzel, akkor nem lehet probléma a fogyókúráddal. Az viszont sosem megoldás, hogy nem eszel rendesen! Ezek közül a reggeli a legfontosabb, mutatunk pár megoldást, hogyan lehet igazán fogyókúrás a napindítód!

Amit mindig tarts szem előtt: legyen laktató, de lehetőleg könnyű és kalóriaszegény. Ezt úgy tudod a leginkább elérni, hogy olyan összetevőket választasz, amik eleve alacsony kalóriatartalmúak, így biztosan nem léped át a bűvös határt. Az sem árt, ha fehérjében és rostban gazdag a reggelid, így biztosan lendületesen mehetsz neki a napnak.

Spenótos-gombás omlett

A spenótot és a gombát is nyugodtan beillesztheted az étkezéseidbe, mindkettő alacsony kalóriatartalmú, a spenótban sok vas található, a tojásokkal pedig fehérjeadagodat fedezed.

omlett

Zabkása

Rostokban, vitaminokban gazdag, ráadásul nagyon egészséges. Gluténérzékenyeknek nem ajánlott, azon kívül bárki nyugodtan fogyaszthatja. Készítheted vízzel vagy tejjel, ízesítsd mézzel, fahéjjal, vagy tehetsz bele gyümölcsdarabokat is. Ha érzékeny vagy, a használj növényi tejet, kókusztejből kifejezetten finom ízvilágot kapsz.

zabkása

Joghurt parfé

Készíts különleges reggelit magadnak, add meg a módját! Lenmaggal dúsított zabpelyhet rétegezz a mézzel ízesített joghurttal, és tegyél közé bármilyen idénygyümölcsöt: almát, banánt, narancsot, kiwit, amihez kedved van. Ínycsiklandó finomság!

joghurt

Turbóreggeli

Dobj a gépbe néhány szem gyümölcsöt (lehet akár fagyasztott is), egy kis banánt, narancsot, vagy kiwit, ízesítsd mézzel, önts hozzá növényi tejet, turmixold össze és máris kész a szuper fogyókúrás reggelid!

turmix

Hozzászólások