Holtpont? Lépj túl rajta!

Négy tipp, hogyan!

2014/09/21

Te is tapasztaltad már kemény edzés, futás közben, hogy itt a vége, abbahagyom, mert nagyon fáj és nincs erőm?  Van megoldás! Íme, néhány tipp, hogy könnyedén túllépj a holtponton és sikeresen fejezd be az aznapi sportolást.

 

Szonja5
Petruska Szonja, az RC News diéta és fitnesz szakértõje

Higgy magadban, gondolkozz pozitívan!

Kerüld a negatív gondolatokat! „Nem tudom megcsinálni!”, „Feladom!”, „Elég volt, nagyon fáj!” és így tovább. Helyettük végig pozitív gondolatokat mondogass magadban! „Meg tudom csinálni!”, „Képes vagyok rá!”, „Elég erős vagyok!”, „Bírom még!”, „Nincs sok hátra!”. Hiszen tudod, minden fejben dől el.

Hallgass zenét!

Hidd el, csodát tesz! Mindegy milyen stílusú zene, a lényeg, hogy szeresd és motiválni tudjon. Akár motivációs szöveget, idézeteket, zenét is hallgathatsz. Ma már számtalan ilyet találhatsz fent a neten. Továbbá szellemileg is ki tud kapcsolni, ez által észre sem veszed, de már az edzés végén „találod magad”.

Célra fókuszálj!

Gondolj arra, hogy mekkora utat tettél meg eddig! Tényleg abba akarod hagyni, mikor már közel a cél? Nincs is jobb érzés annál, mint amikor a kitűzött célodat eléred. Mindig ott lebegjen a szemed előtt a cél!

A jelenre koncentrálj!

Ne arra fókuszálj, hogy mennyi van még hátra, hanem koncentrálj a testedre és a jelen pillanatra, hogy mennyire erős vagy és próbáld meg élvezni a pillanatot. Gondolj úgy a testedre, mint egy csodás gépezetre. A tested szinte bármire képes, csupán az agyadat kell átprogramozni, és ezáltal felfedezheted  új határaidat.

hp

 

Hozzászólások