Így lehet szexi hasad 14 nap alatt!

Kövesd tanácsainkat a bombatestért!

2015/01/19

Már nem hivatkozhatsz az ünnepek alatti falatozásra amikor bő pulcsiba bújsz, hamarosan lekerül a nagy kabát, és előbukkan a szexi vagy éppen szemmel látható úszógumis pocak. Segítünk, hogy tiéd a szexi legyen!

Bár még távol a bikiniszezon, de nem árt már most elkezdeni készülni rá, nem is beszélve a tavasszal oly gyorsan beköszönő melegnek. Ilyenkor elő vesszük a lenge kisruhákat, a szűk felsőket, amelyekben akarva, akaratlanul előtérbe kerül a pocak és természetesen a formás popsi is.

Innentől kezdve nem mindegy, hogy lapos hasat villantunk – akár a ruha alatt is – vagy éppen itt-ott kitüremkedik a kis zsírpárna. Te melyiket választanád?

iStock_000048939022_Small

Összeállítottunk neked egy hasprésekből álló 14 napos, intenzív feladatsort, amelytől természetesen még nem lesz olyan hasad, mint egy fitness edzőnek, de biztosíthatunk, hogy laposabb lesz, mint előtte volt.

Nagyon fontos, hogy az edzés mellett ne feledkezz meg az egészséges táplálkozásról – fehér húsok, halak, zöldségek, esszenciális olajok -, és a napi minimum 3 liter vízfogyasztásról.

A hasprés lényege nem, más, mint a klasszikus, jól ismert fél-felülés, amelyet úgy hajtunk végre helyesen, ha minden présnél egy almát képzelünk az állunk alá és nem nyakból, hanem hasizomból húzzuk magunkat.

iStock_000054142990_Small

Nézzük a program hogyan is néz ki :

1.    nap    4 ismétlés/gyakorlat    Összesen 20 hasprés

2.    nap    5 ismétlés/gyakorlat    összesen 25 hasprés

3.    nap    6 ismétlés/gyakorlat    összesen 30 hasprés

4.    nap     pihenés

5.    nap     8 ismétlés/gyakorlat    összesen 40 hasprés

6.    nap    10 ismétlés/gyakorlat    összesen 50 hasprés

7.    nap    12 ismétlés/gyakorlat    összesen 60 hasprés

8.    nap     pihenés

9.    nap     13 ismétlés/gyakorlat    összesen 65 hasprés

10.    nap     15 ismétlés/gyakorlat    összesen 75 hasprés

11.    nap    16 ismétlés/gyakorlat    összesen 80 hasprés

12.    nap     pihenés

13.    nap    18 ismétlés/gyakorlat    összesen 90 hasprés

14.    nap    20 ismétlés/gyakorlat    összesen 100 hasprés

Hozzászólások