Ilyen volt a II. Womanity Fesztivál

Beszámoló az ország legnagyobb női fesztiváljáról

2016/05/18

Idén másodszorra rendezték meg az ország legnagyobb női fesztiválját a Millenárison. Elmentünk, megnéztük, és most beszámolunk róla!

A Womanity Fesztivál célja az, hogy inspirálja a nőket, valamint bemutassa a legújabb trendeket, életre keltve ezzel szó szerint a magazin oldalait – így a Millenárison helyet kapó rendezvény telis-tele volt a kiállító márkák pultjaival. Belépéskor nagyon gördülékenyen ment a sorban állás és a jegyvásárlás, amit azonban hiányoltam, az a programfüzet megléte volt: a rengeteg szórólap mellett bőven elfért volna az is . A belépéskor mindenki kapott két üdítőt és egy ajándékcsomagot – jobban mondva inkább egy 50 db szórólappal teli zacskót és 1-2 apró termékmintát.

Körös-körül találkozhattunk ismert és kevésbé ismert márkák pultjaival is: kint volt többek között az Avon, a Perspirex (ahová ha valaki elvitte megint dezodorját, ingyen kicserélték egy Perspirex darabra), a Joico (ahol szívesen bemutatták a termékek igazi tudását a hajunkon) és rengeteg más is. A márkák pultjainál szabadon lehetett nézelődni, a kint levő képviselők nagyon készségesen be és megmutatták a termékeket – többnyire, volt ahol nem nagyon szóltak hozzánk semmit, és volt ahol érződött, hogy ha valaki nem vásárol ott, az bizony annyira nem is érdekes.

2016.Munka_.Womanity.Milenaris.TaboriAdam-1

A nagyszínpadon folyamatosan mentek a kerekasztal beszélgetések, de egyszer egy táncbemutatót is sikerült elcsípni: ide bármikor bárki becsatlakozhatott nézni és hallgatni a beszélgetést, ha épp úgy tartotta kedve. Rengeteg nyereményjátékba is belefutottunk, és sajnos rengeteg agresszív hostessbe is: volt olyan tíz perc, amikor lépten-nyomon megszólított minket valaki, hogy ismerjük-e az adott terméket, de volt olyan is aki nagyon agresszív marketinggel nyomult, és már nekünk volt zavaró, hiába utasítottuk el kedvesen.

Összességében jó hangulatú volt a fesztivál (plusz pont, hogy a kedvesüket elkísérő férfiúkra is gondoltak az X-box sarokkal!), azonban valahogy az igazi üzenete, lényege számomra nem jött át, talán pont az agresszív, a fesztivált élvezni nem hagyó hostessek tengerében veszett el valahol, a rengeteg környezetszennyező szórólap mellett…

2016.Munka_.Womanity.Milenaris.TaboriAdam-21

Mea Mea, az RC News szépségszakértője

Fotók: Tábori Ádám

Hozzászólások