Itt az első plus size címlaplány a hazai Cosmopolitan történetében

A magazin különszáma az egészséges önkép támogatására fókuszál

2019/05/27

Múlthét pénteken különleges számmal jelent meg a Cosmopolitan Body című különszáma, mely az alakformálásról, mozgásról és életmódról szól.

„Idén szeretnénk új formát adni a Cosmopolitan Body különszámnak, hiszen a mozgás öröme mellett a pozitív testkép és az önbizalom elengedhetetlen kellékei a kiegyensúlyozott hétköznapoknak. Soha nem hittünk az esztelen diétázásban és az önsanyargató életmódban, és az olvasóknak is mindig azt javasoltuk, hogy találják meg azt a mozgásformát, ami nemcsak formálja, de feltölti őket„ – árulta el Sabján Johanna, a magazin főszerkesztője. – ”2019-ben azonban ennél többre van szükség! Mindig is szerettem volna egy olyan lapszámot szerkeszteni, aminek pusztán a lapozgatása is önbizalmat ad a fogyasztónak. Miért ne mutathatnánk be olyan nőket, akik sikeresek a maguk területén, kívül-belül gyönyörűek, ugyanakkor nem akarnak megfelelni a 90-60-90 méretarányok elvárásainak?”

“Ezért is kértük fel az ország egyik legfelkapottabb divattervezőjét, Szegedi Katát, aki bátran mondott igent, hogy a magyar Cosmo első plus size címlaplánya legyen!” – mondta a főszerkesztő. Kata nemcsak a fotóanyagon keresztül ad inspirációt a fiatal nőknek, de saját önbizalma történetét is megosztja az olvasókkal.

cosmobod

Ezzel az új koncepcióval csatlakozott a Cosmopolitan Body a Dove #MutasdMeg elnevezésű világméretű kampányához, mely a magazinon belüli melléklettel is hangsúlyt kapott. A Dove kutatásai szerint ugyanis a nők 70%-a érzi úgy, hogy nincs reprezentálva azokon a fotókon, amelyeket nap mint nap lát. A Dove ezért kereste meg a Getty Images képadatbázist és a Girlgaze-t, egy női fotósokat egyesítő kreatív szervezetet. Közösen hozták létre a #ShowUs (#MutasdMeg) projektet, mely a világ legnagyobb olyan stockfotó gyűjteménye lett, amelyet nők készítettek, és amely arra hivatott, hogy lerombolja a szépségideálokat és sztereotípiákat azzal, hogy őszintén úgy mutat meg minket, ahogy vagyunk, nem pedig úgy, amilyennek mások szerint lennünk kéne.

A Cosmopolitan Bodyban rengeteg képet talál az olvasó a Getty Images és a Dove közös képadatbázisából. A magazin így szeretné támogatni a nők pozitív testképét és önbizalmát, hogy a média is újragondolja a szépségről alkotott fogalmát és a mindenkit elfogadó szépséget.

forrás

Hozzászólások