Kalóriagyilkos fogmosás?

Így csináld, hogy égjen a zsír

2015/03/11

Nem is hinnéd, hogy még fogmosás is zsírégető, igaz?Szerintünk tévedsz! Mutatunk néhány egyszerű megoldást, amelyeket könnyedén elvégezhetsz a készülődés közben is!

Nincs időd az edzésre a reggeli rohanás miatt? Pedig csak ügyesen kell végezned…néhány vádligyakorlat kíséretében!

Ugye mennyivel egyszerűbb az edzések hosszából lecsípni, mint a reggeli szundikálást megrövidíteni? Arra mindig van kifogás, hogy miért ne edz, de arra már kevésbé, hogy miért ne húzz még öt percet a vekkeren. Semmi baj, mi is teljesen egyet értünk veled, ellenben kerestünk egy megoldást arra, hogy ne kelljen lemondanod az edzésekről sem.

Íme 5 reggeli napi rutin, amik közben simán elvégezhetsz néhány hasznos testgyakorlatot
tricepsz
Tricepsz gyakorlat, használd a pultot
 Reggeli készítése közben

Csinálj néhány tricepsz gyakorlatot a konyhapultot használva, míg arra vársz, hogy kiugorjon a pirítós, vagy elkészüljön a tojásrántotta. Állj háttal a pultnak, fogd meg a pult szélét, nyújts ki a lábad kb. 45 fokos szögben, és ütemesen hajlítsd a könyököd. Akár csak, ha egy padnál tennéd az edzőteremben. Csinálj belőle 3×12 szériát. Hopp, kész a pirítós!

Fogmosás közben

Mialatt mosod a fogad, szerencsére a legjobb pozícióban vagy ahhoz, hogy elvégezz néhány vádli gyakorlatot. Állj szemben a tükörrel, emelkedj lábujjhegyre, majd lassan ereszkedj vissza a földre. Ne kapkodj a mozdulattal, ideális esetben amúgy is 3 percet kell szánnod a fogmosásra. Ez éppen elég ahhoz, hogy elvégezz 3×30 vádli erősítő lábemelést.

guggolás
A helyes guggolás

Hajszárítás alatt

Ez már egy kicsit emeltebb szint, de még mindig könnyedén elvégezhető. Ha éppen nem szárítod a hajadat, csak egyszerűen a reggeli frizura elkészítésén ügyködsz, akkor is meg tudod csinálni. Állj vállszélességű terpeszben és végezz guggolásokat. Figyelj rá, hogy a térded ne menjen a bokád elé, a popsidat pedig told hátra felé, mintha épp le akarnál ülni egy székre. Csinálj belőle 3×12 gyakorlatot.

A zuhany alatt

A forró víz kifejezetten jól esik a bedurrant izmoknak, ilyenkor tudnak relaxálni. Tökéletes idő arra, hogy nyújtásokat végezz, hogy levezesd a reggeli edzés fáradalmait. Nem is volt annyira bonyolult, igaz?! Arra vigyázz, hogy meg ne csússz a zuhanytálcán, használd a falat támasznak.

térdhajlítás
Kitörések távozáskor

Kifele menet

Ez a gyakorlat még egy utolsó erőpróba indulás előtt. Az ajtó felé közeledve haladj kitöréseket végezve, ügyelve arra, hogy a térded most se menjen a bokád elé, a lábaid 90 fokos szöget zárjanak be.

Hozzászólások