Keress milliókat szórakozva

Gazdagodj meg a hobbidból!

2016/07/12

Lehetséges-e kis pénzből szórakozva multimilliomos vállalkozást létrehozni? Igen! Hogy mi kell hozzá? A legjobb barátod, aki támogat, és egy hobbi amit imádsz!

A Tone it up két fiatal hölgy saját vállalkozása, ami az egészséges életmód kialakításában segíti az embereket. Katrina Scott és Karena Down egy edzőteremben találkozott először, annak ellenére, hogy mindketten Manhattan Beach-en laktak, percekre egymástól.

Dawn fitneszmodell és táplálkozási tanácsadó, míg Scott személyiedző és egészségmegőrző programok kutatásában segédkezik. Mindketten nagyon komolyan veszik és betartják edzésterveiket, étrendjüket. Az eredmények mellett a legfontosabb motiváció számukra a rajongók folyamatos pozitív visszajelzése, amit szerintük annak köszönhetnek, hogy nem szálltak el maguktól, mint a legtöbb hasonló munkával foglalkozó ember.

A két nő hét éve indította el közös vállakozását, amikor 30 év körüliek voltak mindketten. Elmondásuk szerint miután megismerték egymást az edzőteremben, napról napra egyre többször futottak össze Manhattan Beach utcáin. A rengeteg véletlen után egy megbeszélt időpontban is találkoztak és onnantól kezdve együtt jártak szórakozni és edzeni. Katrina és Karena esetében ez a két dolog legtöbbször ugyanazt jelentette.

Hosszú séták és beszélgetések után hamar legjobb barátnőkké váltak, és össze is költöztek. Az ismerkedés időszakában rájöttek, hogy álmaik megegyeznek, így Katrina felvetette ötletnek, hogy esetleg együtt indíthatnának egy Youtube csatornát, ahol fitneszvideókat és táplálkozási tanácsokat tesznek közzé.

2009-ben a két lány közösen 3000 dollárt (kb. 850.000 ft) fektetett be a vállakozásuk tényleges beindításának érdekében. Vettek egy honlapot és egy kamerát, majd el is kezdték a munkát. A videók forgatásához már csak egy állványra és kettejükre volt szükség. A felvételekhez a tengerpartot választották helyszínnek, ugyanis megakarták mutatni nézőiknek a kaliforniai életet.

Scott szerint a siker titka a kitartás és a következetesség. Kifejlesztettek egy hetirendet: az első nap volt a motivációs hétfő – itt megosztották egy követőjük sikertörténetét. Aztán következett a Tone it up kedd, ami azt jelentette, hogy ezeken a napokon adtak ki új edzésterveket, szabad szerda volt a csalós nap, amikor lelkiismeretfurdalás nélkül lehetett kalóriadús ételeket fogyasztani, csütörtökön szabad volt a koktélfogyasztás, pénteken pedig kikerültek az új főzős videók.

“Eleinte nem volt akkora a nézettségünk, mint amire számítottunk. De a folyamatos kitartás és elszántság meghozta gyümölcsét. Kezdésként barátainknak és olyan embereknek meséltünk a vállalkozásunkról, akik szintén a parton edzettek (egyébként a homokban elvégezni a gyakorlatokat kétszer akkora munkát jelent, mint normál talajon). Egyre többet beszéltek rólunk, növekedett a követőink száma, hamar átléptük az egymilliót az összes közösségi oldalon. Most pedig könyveket írunk és önálló képzéseket tartunk. Számtalanszor láthattok minket a tévében és különböző magazinokban, miközben a világot járjuk és rajongókkal találkozunk.”

A Tone it up honlapja két részből áll. Vannak az ingyenes tartalmak és a fizetős rész. Az ingyenes tartalom azoknak szól, akik kipróbálnák a lányok programját, de előbb meggyőződnének munkájuk eredményességéről. Azonban ha valaki egyszer kifizeti a tagsági díjat és csatlakozik a csapathoz, folyamatosan megkapja az edzésterveket és az étrendeket is.

Nem számít ki melyik programot választja a sok közül, a videókból sugárzik, hogy a két bartánő szereti egymást és azt amit csinálnak. Hiába lehetetlen, a felvételek nézése közben szívesen a lányok barátjává válnánk, ugyanis sugárzik belőlük a boldgoság. Személyes élményeiket a különböző közösségi oldalakon követhetjük nyomon. Hiába van a lányok mögött 25 fős csapat, akik a marketinget irányítják, a kapcsolatot ők tartják rajongóikkal. Kedvenc megosztási felületük a Snapchat, ugyanis ott megmutathatják követőiknek bolondos, hétköznapi arcukat is. Dawn és Scott nem csak online tartják a kapcsolatot rajongóikkal, sokszor találkoznak velük például dedikáláson, vagy ruházati termékbemutatókon.

A közös munka már nem működik olyan egyszerűen, mint az elején, ugyanis Scott 2014-ben férjez ment. Természetesen Dawn volt a koszorúslánya, aki szintén megházasodik még ebben az évben.

“Tisztában vagyunk vele, hogy mindig új csillagok ragyognak fel az égen és nem csak mi csináljuk ezt. A média világában ez nem is lehet máshogy. De versengés helyett szívesen tanulunk az újaktól is, akiknek hasonló sikereket kívánunk, mint amit mi elértünk. Ha bárkinek támogatásra van szüksége, akár az edzésben, akár az álmai megvalósításában, bátran forduljon hozzánk!”

 

Hozzászólások