Kritikus női zóna pontok

Mit tegyünk ellenük?

2014/06/23

A csípő, fenék, comb, has és a karok mind olyan területek, vagy más néven zóna pontok, amik problémásaknak számítanak a hölgyek körében. Ha tudatosan odafigyelünk a karbantartásukra, sokkal jobban fogjuk érezni magunkat a bőrünkben.

Csípő, fenék, comb

Semmiképp ne törődj bele, ne hidd el azt, hogy ez alkati adottság. Akinek ez a testrésze a problémás, sokat segít a lépcsőzés. Ez lehet edzőtermi, de ha emeleten laksz, a lift helyett lépcsőn való közlekedés is sokat segít.

Futás, melyet szintén az edzőteremben vagy a szabadban is tudsz végezni.

A munkahelyre, iskolába való közlekedéshez a kényelmes autós vagy tömegközlekedés helyett válaszd a kerékpárt vagy a gyaloglást.

fitness woman running on stone stairs seaside

Has

Sok nőnek okoz problémát a has tájéki zsírlerakódás. Ennek egyik oka lehet a rossz táplálkozáson túl a mozgáshiány. Erre a problémára is nagy segítséget nyújt a futás, de leginkább ezen belül is az intervall edzés.

hasedzes

Karok

A kar az a testrész, aminek negatív változását a legkésőbb vesszük észre. Ez lehet genetika is, azonban semmiképpen ne hanyagoljuk el „karbantartását.”

Könnyen edzhető, hetek alatt változás mutatkozik meg. Edzéstervedbe mindenképp építsd bele a tricepsz és a bicepsz formálását.

Először kezdj könnyebb kézi súlyzókkal, majd fokozatosan áttérhetsz a nehezebbekre, illetve kiegészítheted edzőtermi edzéssel, ahol egyéb felsőtestre ható gépi edzést is beiktathatsz a formás kar elérése érdekében.

karedzes

Hozzászólások