Külső comb formálás

Négy gyakorlat, amit otthon is elvégezhetsz

2014/08/29

Tegnapi cikkünk a belső comb formálásáról szólt. Úgy gondoltuk, hogy nem mehetünk el a külső része mellett sem. Ezért összeállítottunk nektek négy szuper jó gyakorlatot, hogy többé ne kelljen takargatnod a lábad, hanem bátran felvehess rövid shortokat, szoknyákat. Hetente legalább háromszor-négyszer végezd el ezt a gyakorlatsort!

Szonja5
Petruska Szonja, az RC News diéta és fitnesz szakértõje

Vágj bele még ma!

Első gyakorlat

Feküdj az oldaladra, lábaid legyenek nyújtva. A felül lévő lábad lassan emeled fel (tartsd meg pár másodpercig), majd lassan engedd vissza, de ne teljesen. A két lábad között maradjon legalább 5 cm távolság. Végezz ebből a gyakorlatból 4×20 ismétlést, aztán válts lábat.

A gyakorlatot nehezítheted, ha a bokádra felcsatolsz bokasúlyt, vagy gumiszalagot kötsz rá.

H00A9756

Második gyakorlat

Ereszkedj térdelőállásba, térdhajlatodba szoríts egy kézisúlyzót, majd emeled oldalra. Először az egyik lábaddal csinálj 4×15 ismétlést, majd ha kész, jöhet a másik lábbal ugyanez.

01

Harmadik gyakorlat

Kiinduló helyzet, feküdj hanyatt, lábaid emeld fel, talpaid a mennyezet fele nézzenek. Nyisd szét amennyire csak tudod a lábad, és végezz pici mozdulatokat. A feladathoz használhatsz gumikötelet, mert úgy még hatásosabb.

Mind a belső, mind a külső combra egyaránt jó. 4×20 ismétlés.

H00A9749

Negyedik gyakorlat

Feküdj az oldaladra, az alul lévő karodra támaszkodj meg. Az alul lévő lábad zárjon derékszöget a talajjal, a felül lévőt pedig keresztezd, nyújtott állapotban. A felül lévő, azaz a nyújtott lábaddal írj le a levegőben először nyolc nagy karikát, aztán nyolc picit. Ez egy sorozat, végezz belőle négyet, aztán válts lábat.

popsi

 

Ha végeztél a gyakorlatokkal, jól nyújts le!

Ha még további gyakorlatokat is csinálnál, kattints!

Popsi formálás Petruska Szonjával

5 hasizomgyakorlat Petruska Szonjával

Hozzászólások