L-carnitin, és amit tudni kell róla

Bizonyított a pozitív és jótékony hatása

2014/07/11

Manapság az L-carnitin az egyik legelterjedtebb táplálékkiegészítő, ami a zsírégetésben játszik nagyon fontos szerepet. Több formában lehet kapni (porban, kapszulaként, folyékony állapotban). Illetve húsfélékben és tejtermékekben is megtalálható. Leginkább fogyni vágyók alkalmazzák, hogy felgyorsítsák fogyásukat, de sportolók is gyakran alkalmazzák, hogy teljesítményüket növeljék.

Számos pozitív hatása van ezen kívül, mint például:

1. Az izmok oxigénellátását javítja

2. Segíti a tejsav elszállítását az izmokból

3. Azáltal, hogy felgyorsítja a zsírégetést, a szervezetet plusz energiával látja el

4. Fokozza a teljesítőképességet

5. Hozzájárul az izmok regenerációjához

6. Segítséget nyújt a sejtek védelmében is (stresszhelyzetekben illetve a sejtek épülését serkenti)

7. Késlelteti az öregedési folyamatokat

8. Fokozza a férfiak termékenységét

9. Szívproblémák kezelésére is alkalmazzák

10. Csökkenti az éhségérzetet

Napi ajánlott mennyiség 1000-1500 mg, túladagolni nem lehet, hiszen vízben oldódó, ezáltal a felesleg távozik a szervezetünkből.

Minden korosztály számára alkalmazható táplálékkiegészítő.

Aznap, amikor sportolunk kb. fél órával edzés előtt érdemes bevenni, hogy elérjük a kívánt hatást, viszont pihenőnapokon reggel éhgyomorra a leghasznosabb.

Számos orvosi kutatás bizonyítja a szervezetre gyakorolt jótékony és pozitív hatását!

Hozzászólások