Már a csokoládé sem a régi

A Nestlé csúnyán rászedte a fogyasztóit?

2016/02/03

Régen minden másképp volt. Az ember, ha sofőrt akart taxiba ült, ha pedig ostyás csokoládé volt szíve vágya, megvette a legközelebbi boltban. Tudta, mit várhat a pénzéért cserébe.

Saima Ahmad szabályosan rajong a Nestlé által gyártott KitKat csokoládéért. Állítása szerint pont az egyedülálló koncepciójáért szereti ezt a csokit. Nincs még egy gyártó, aki így „keveri” a csokoládét és az ostyát.

A 20 éves diáklány egy szupermarketben vásárolt kedvenc édességéből egy multi-csomagot, azonban felbontása után csalódás érte. A termékből teljesen hiányzott az ostya, csak színtiszta csokoládé volt, olvasható a Daily Mail oldalán, ahol a lány fényképet is közöl sértettsége tárgyáról.

A diáklány szerint ez olyan szintű csalódás volt kedvenc terméke iránt, hogy az eset panaszlevél írásra sarkallta őt a Nestlé felé. Levelében arra hivatkozott, hogy a gyártónak felelősséget kell vállalnia termékei iránt, és szerinte gondoskodási kötelezettség is terheli a gyártót a fogyasztók irányába. A gyártó kötelessége, hogy az elkészült terméket minőségileg ellenőrizze, és folyamatosan az elvárható magas szinten tartsa. Levélírása során több online fórumot is olvasgatott a diáklány, és ott szembesült azzal a ténnyel, hogy ez nem egy egyszeri eset volt, többen panaszkodtak már, hogy a csokoládéból hiányzik az ostya.

Saima Ahmad panaszlevelében úgymond fájdalomdíjként kérte a Nestlét, hogy lássa el ingyen csokoládéval élete végéig, máskülönben nem marad más választása, mint bírósághoz fordulni.

Hozzászólások