Melyek azok a hibák, amiknek hízás a vége?

3+1 tipp, mit ne csinálj!

2014/09/22

Vannak olyan rossz tevékenységek, beidegződések, amiknek a következménye a garantált hízás. Próbálj meg ezeken változtatni, hogy ne ess bele ezekbe a hibákba. Ennek eredménye pedig, hogy fitt és egészséges maradsz/leszel.

Szonja5
Petruska Szonja, az RC News diéta és fitnesz szakértõje

Íme, az négy leggyakoribb hiba:

Éhesen mész vásárolni

Ha éhesen indulsz el vásárolni, akkor hajlamos leszel könnyebben bűnbe esni, és olyan élelmiszer is kerülhet a bevásároló kosaradba, ami hizlaló és nem odavaló. Tanácsos készíteni egy listát mielőtt elindulsz, hogy célirányosan tudj vásárolni. Továbbá érdemes egy könnyű ételt elfogyasztani, hogy könnyebb legyen ellenállni a különböző kísértéseknek.

Sok nassolás

Vigyázni kell a nassolással, mert ha túl sokat nassolsz, észrevétlenül felszaladhat rád jó pár kiló. Sok kicsi nassolásból a nap végére jelentős mennyiségű kalória jöhet össze. Nem baj, ha a fő étkezések között eszünk, sőt kell is az anyagcsere gyorsítása érdekében, azonban nem mindegy mit. A cukros nassolnivalókról mondj le, helyettük zöldséget, gyümölcsöt fogyassz, a gyümölcsöt lehetőleg a nap első felében.

Főétkezések kihagyása

Azt hiszed azzal, ha kihagysz egy-két főétkezést, jót teszel és fogyni fogsz? Sajnos tévedsz, hiszen az anyagcsere folyamataid lelassulnak és a következő étkezésed garantáltan zsírként fog lerakódni. Továbbá a következő étkezésnél jóval többet fogsz enni, mint amennyit kéne. Fontos, hogy minden fő étkezést tarts be!

Nem gondolsz a folyadékra

Általában, aki diétázik, elsősorban az ételekre figyel oda, pedig bizony a sok „rossz” folyadék is hízáshoz vezethet. Kerüld a cukros üdítők fogyasztását, a kávé-tea cukorral, szirupokkal való ízesítését, túlzott alkoholfogyasztást, ha nem akarod, hogy meglátszódjon az alakodon.

hiba fogyás

Próbálj ezeken a „hizlaló hibákon” változtatni, hogy minél inkább elégedett lehess magaddal!

 

 

 

 

 

Hozzászólások