Popsi gyakorlatok Petruska Szonjával

Öt tipp, amivel formába hozhatod magad

2014/07/07

Még nem késő felkészülni a nyaralásra, ezért szakértőnk, Petruska Szonja bemutat nektek öt farizom erősítő gyakorlatot, amit ti is könnyen elvégezhettek. Íme a gyakorlatok:

1. Guggolás
Állj vállszélességű terpeszbe, a bokád és a lábszárad pedig enyhén kifelé forduljon. Először csinálj 10 teljes guggolást, majd 5 pumpát – ezt a gyakorlatot heti négyszer csináld végig. Ügyelj rá, hogy a hátad végig egyenes maradjon!

2. Helyben kitörés
A kezeket helyezd csípőre; először jobb, majd bal lábbal csinálj 15-15 kitörést. Ügyelj arra, hogy a térded ne menjen a bokád elé, illetve a hátad maradjon egyenes! Ezt a gyakorlatot is heti négyszer csináld meg, 15-ös szériával.

3. Talajon végzett csípő emelés
Feküdj hanyatt, a talpaid maradjanak talajon, a kezedet pedig tedd a csípőd alá. Így emelgesd a popsidat. Ha tudod, tartsd meg a levegőben pár másodpercig, majd engedd vissza.

4. Lábemelés térdelőállásban
Ereszkedj térdelőállásba, majd felfelé és oldalra is végezd el a lábemelést.

5. Lábemelés oldalfekvésben
Feküdj az oldaladra, a térdeidet pedig húzd fel derékszögbe. Így végezd el a gyakorlatot!

További tanácsok:
Hasizom gyakorlatok Petruska Szonjával

Hozzászólások