Twist Run Stepperrel a csodás alakért

Csípő, derék és combformálás

2014/09/24

Ezzel, az Amerikában már népszerű, de itthon még alig ismert eszközzel, hatékonyan tudod formálni a csípőd, derekad és combod. Ennek a kis rugós szerkezetnek a neve, Twist Run Stepper, amivel képes leszel az egész testedet átdolgozni, alakítani.

Szonja5
Petruska Szonja, az RC News diéta és fitnesz szakértõje

Hogyan?

A Twist & Run alkalmazása edző segítsége, instrukciója mellett történik. Ez a rúgós szerkezet használatakor rugózik, és egyben forog is. A rajta végezhető mozgás leginkább a snowboardozás technikájához hasonlítható.

Használatával a teljes tested átmozgathatod, ráadásul a felsőtested izmai intenzívebben dolgoznak, mint kardió edzés során.

Mivel használatakor a kezeid is mozgásban kell, hogy legyenek, ezért kiválóan fejlesztheted a kar izomzatát (váll, tricepsz).

Azonban amire a leginkább hatékony, az az alsó testrész: a csípő, a derék, a fenék és a comb.

Remekül alakulnak, szépülnek a láb izmai, köszönhetően ez a Twist & Run speciális mozgásának (forgó, rugózó), továbbá pozitívuma még, hogy kíméletes az ízületekhez. Végezetül, de nem utolsó sorban pszichésen is jótékony hatással van használójára, mivel általában zenére történik ez a tánchoz hasonlító alakformálás, és mint bizonyított, a zene jótékonyan hat a mentális állapotra.

A könnyűnek tűnő mozgást az elején csupán 20-25 percig bírják a kezdők, azonban nem csüggedni, egy idő után a kondíció is javul.

Amennyiben már nem okoz nehézséget, hogy végigcsináld a teljes órát, akkor lehet nehezíteni kiegészítő eszközök segítségével, például kéz és lábsúlyok felhelyezésével, valamint gumiszalag alkalmazásával.

A Twist Run Stepper használatával egy óra alatt akár öt-hatszáz kalóriát is elégethetsz, de vedd figyelembe, a kalóriaégetés csak 10 perc használat után indul be.

TwistRUN

Amennyiben felkeltette kíváncsiságodat, az interneten találhatsz lehetőséget a kipróbálására!

Jó rugózást! Jó edzést!

Hozzászólások