Vércsoport diéta II.

Mit együnk vércsoportunk alapján?

2014/07/02

Tegnapi cikkemben már olvashattatok a vércsoport diétáról általánosan, illetve bővebben kaphattatok információkat az a  „A” és a „B”-s vércsoporttal rendelkezők diétájáról, hogy milyen jótékony, illetve, milyen kerülendő ételeket kell fogyasztani ahhoz, hogy egészségünket megőrizzük, immunrendszerünket erősítsük, ha esetleg fogyni szeretnénk, a feleslegünktől könnyebben megszabaduljunk.

Mai cikkemben pedig, szeretném bemutatni Nektek az „AB” valamint a „0”-s vércsoporttal rendelkezők „diétáját”.

Kezdjük először az „AB”-s vércsoport kerülendő és jótékony ételeivel:

Húsféléket igen nehezen emésztik, így nem ajánlott nekik a sok húsfogyasztás, főleg a füstölt illetve pácolt formában, ha mégis megkívánnák, egyenek pulykát vagy birkát, illetve nagyon jó számukra a hal, azon belül is a pisztráng, tonhal, szardínia lazac és a makréla. A tejtermékek kifejezetten jótékony hatásúak az „AB” vércsoporttal rendelkezőknek, azonban itt is vannak kivételek, amiket jobb, ha kerülnek, ilyen például a vaj, camembert, parmezán sajt. Zöldségeket illetve a gyümölcsöket bátran lehet fogyasztaniuk akár naponta többször. Zöldségek közül kifejezetten jótékony számukra a brokkoli, uborka, karfiol, zeller, padlizsán és a fokhagyma. Amit legjobb, ha kerülnek az a gomba, retek, paprika és a kukorica. Nézzük a gyümölcsöket, jótékony gyümölcs számukra a cseresznye, szőlő, grapefruit, kivi, szilva, citrom, ananász, áfonya, és ami árt, tehát kerülendő az például a banán, narancs, kókusz, mangó. Főzéshez használjanak olivaolajat, nekik ez a legtökéletesebb választás.

„0”-s vércsoport:

Ők igazi „húsevők”, mindenféle húst bátran fogyaszthatnak, legyen az csirke, marha, máj, pulya, vadhús illetve hal. Ellenben a tejtermékeket nagyon nehezen tudják emészteni így jobb, ha kerülik őket, viszont ha ellenállhatatlan vágyat éreznek, hogy egyenek, akkor semleges hatással van rájuk például a vaj, mozzarella és a feta sajt.

Zöldségek közül fogyaszthatnak brokkolit, petrezselymet, répát, hagymát, spenótot, tököt, azonban kerüljék például a káposztaféléket, a karfiolt, a kukoricát, a padlizsánt és a gombát. A legtöbb gyümölcs semleges hatással van rájuk, azonban ami tilos számukra az a szeder, kókusz, sárgadinnye, narancs, eper. Főzéshez használjanak, olivaolajat vagy lenmagolajat.

Hozzászólások