Violetta Live-őrület – Újabb ráadás koncert

A Disney döntött: negyedszer is műsorra tűzi

2015/03/17

A The Walt Disney Company ma bejelentette, hogy a töretlenül nagy érdeklődésre való tekintettel még egy Violetta Live koncertet rendez, melynek fő fellépője Martina Stoessel. A jegyek március 20-án 9:00 órától kaphatóak, a koncert pedig augusztus 30-án 14:30-kor fog kezdődni.

A Violetta Live keretében a tévésorozat eredeti szereplőgárdája lép majd fel, beleértve a Violettát alakító Martina Stoesselt. Martina mellett láthatjuk még élőben a színpadon Jorge Blancót (Leon); Diego Dominguezt (Diego); Facundo Gambandét (Maxi); Mercedes Lambrét (Ludmila); Candelaria Molfesét (Camila), Samuel Nascimientót (Broduey); Alba Rico Navarrót (Naty) és Ruggero Pascquarellit (Federico). A szereplők a Violetta sorozat 1. és 2. évadának kedvenc slágereit adják elő, és hallható lesz a 3. évadból az „En Gira” is. A vadonatúj koncertet egy kilenctagú, energikus tánccsoport teszi tökéletessé, akiket egy öttagú együttes kísér lenyűgöző díszletek és világítás mellett, látványos koreográfiával, szenzációs technikai elemekkel és lélegzetelállító új jelmezekkel.

Néhány érdekes adat a Violetta Live 2015 koncertsorozatról:

  • Összesen 79 alkalommal öltöznek át a show során
  • Összesen 75 pár cipő áll a szereplők, a táncosok és a zenészek rendelkezésére
  • 10 lakókocsi szállítja a koncert csapatát és felszerelését az európai turné különböző pontjai között
  • egy új helyszínen átlagosan 20 órát vesz igénybe a show felépítése
  • minden városban átlagosan 5 óra szükséges ahhoz, hogy az utolsó előadás után elbontsák a show-elemeket
  • több mint 13 000 kilométert utazik a show 9 ország összesen 24 városa között 2015 tavaszán
  • a turné során 95 koncertet adnak 11 európai ország 24 városában 2015-ben
  • 240 négyzetméteres HD LED rendszer, 3 mozgó hajlított LED képernyővel
  • Szenzációs vizuális effektek, köztük műhó és 4 500 kg konfetti, valamint 20 000 kg tűzijáték a teljes nemzetközi turnéhoz

Violetta2

2013/14-ben az első koncertturné, a Violetta In Concert, Paraguayban, Asunciónban indult 2013 szeptemberében. Majd Európában 62 előadást adtak 15 városban Spanyolországban, Olaszországban és Franciaországban. A turné keretében összesen közel egymillió jegy kelt el, amely 12 országban több mint 200 előadást jelentett. A turnét egy speciális koncertanyag mozis bemutatója követte, amely tartalmazta a teljes élő előadást és a rajongók számára lehetővé tette, hogy betekintést nyerjenek az élő koncertturné kulisszái mögé is.

A harmadik televíziós évadjánál járó Violetta szédületes sikert aratott mindenhol, ahol megjelent. Az első gyerek-szappanoperának nevezett produkció Violetta tini életének dramatikus fordulataival lebilincselte a nézőket. A történet szerint többéves európai tartózkodása után a tehetséges tinédzser szülővárosába, Buenos Airesbe visszatérve énekkel és tánccal győzi le az útjába kerülő kihívásokat. A 15 nyelvre lefordított Violetta több mint 40 millió nézőt vonzott be 2014 áprilisa és júniusa között. Violetta a 6-14 éves lányok első számú, spontán említett kedvencévé vált Belgium déli részén, Franciaországban, Olaszországban, Lengyelországban és Spanyolországban.

Violetta 3

A tévésorozat kiegészítéseként Violetta óriási sikerrel jelent meg több fogyasztói terméken, mint például a divatcikkek és kiegészítők, lakberendezési tárgyak, papíráruk, szépségápolás, játékok, elektronikai termékek, könyvek és magazinok. Több mint három millió Violetta könyvet és egymillió Violetta naplót adtak el csak az EMEA-régióban (Európa, Közel-Kelet és Afrika). A Violetta sorozat szereplői több platinalemezt tudhatnak magukénak, amelyek száma a mai napig már a két milliót is meghaladja világszerte. Violetta globális szintű, több mint 350 milliós YouTube nézettsége még Justin Bieberét is meghaladja Olaszországban, Spanyolországban és Franciaországban.

Charlie Coleman – a The Walt Disney Company EMEA Violetta marketing-alelnöke – azt nyilatkozta: „Noha a Violetta tévésorozatként indult, már a kezdettől fogva világos volt a potenciálja, hogy más területeken is sikereket érjen el. Mivel a zene és a tánc minden epizód szerves része, az eredeti szereplők élő koncertes előadása az első turné során lehetővé tette a Disney számára, hogy a Violetta közönségére gyakorolt vonzerejét még intenzívebbé tegye. A spanyolországi, olaszországi és franciaországi élő koncertekre adott lehengerlő rajongói reakciók után a Violetta Live teljesen új koncertélményt nyújt, lehetővé téve az európai Violetta-rajongóknak, hogy a Violetta sztárjait élőben láthassák, ahogy kedvenc dalaikat előadják a színpadon”.

Hozzászólások