Virtuális valóság a Happy Mealen át

A gyorsétterem lánc VR szemüvegekkel veszi célba a gyerekeket

2016/03/01

A Google Cardboardhoz hasonló VR szemüveget készül piacra dobni a McDonald’s. Kezdetben limitált számban árusítaná a Happy Googles terméket, ami nem más, mint egy átalakítható Happy Meal doboz.

Elsőként március elején, Svédországban kerül forgalomba, 14 étteremben. Szándékosan csak 3500 darabbal indítanak, hogy felkeltsék a VR gyűjtők és McDonald’s fanatikusok érdeklődését.

A Happy Googles különleges design-t kapott, az összecsukható külső burokhoz VR lencséket mellékelnek. Úgy tervezték, hogy egy gyerek is könnyedén tudja csatlakoztatni a megfelelő okostelefonhoz. Borítékolható, hogy hamarosan a világ összes pontján kapható lesz a virtuális menü.

Happy Goggles1

A VR kartondoboz azért lehet nagy üzleti dobás, mert így nemcsak a gyerekekhez, de az egyébként kevésbé érintett célcsoporthoz, az anyukákhoz is el tud jutni a forradalmi technikai újítás. A fiatal generációnak lehetősége nyílik olcsón, kipróbálni a virtuális valóságot, aminek a jövőben fontos szerepe lehet az oktatásban.

Viszont csak egy méretben lesz kapható, tehát a felhasználók köre meglehetősen beszűkül, hiszen nem illeszkedhet minden fejméretre. A gyermekek arca pedig McDonald’sos dobozok jellegzetes sült krumpli szagától fog bűzleni.

Hozzászólások