Zöldségek és gyümölcsök a fogyás szolgálatában

Nyári diétás ételek

2014/07/22

Összegyűjtöttük azokat a nyári gyümölcsöket és zöldségeket, melynek a segítségével nyáron könnyedén elérheted ideális testsúlyod. Alacsony kalóriatartalmuknak köszönhetően nyugodtan fogyaszthatod reggeltől estig őket, a plusz kilók mégis elkerülnek majd.

Fogyj ananásszal!

Az ananász nagyszerű alapanyaga az ínycsiklandó nyári üdítőknek, gyümölcsleveknek és turmixonak, gyorsítja az emésztést, így laposabb hasad lehet nagyon gyorsan.

Diétázz őszibarackkal

Az őszibarack tele értékes vitaminokkal, tápanyagokkal és rostdús, viszont kalóriaszegény, így bármikor fogyasztható.

health_benefits_of_eating_fruit(3)

Édes-édes… paprika

A paprika gyorsítja az anyagcserét, tele C-vitaminnal és vassal, amely nem hiányozhat a nyári étrendből.

Ízletes szilva

A szilva igazán ízletes gyümölcs, tele értékes ásványi anyagokkal és rosttal, mely gyorsítja az anyagcserét, mindezek tetejében kalóriaszegény is.

Lédús görögdinnye

Szerencsés vagy, ha a görögdinnye a kedvenc nyári gyümölcseid közé tartozik, hiszen magas víztartalmának köszönhetően hamar eltelíti, mégis az alacsony kalóriatartalmának köszönhetően nem kell aggódnod a kilók miatt.

watermelon

Fehérje gazdag borsó

A borsónak magasabb a protein- és vastartalma, mint a többi zöldségnek általában, így megfelelő alternatívája a húsnak, ráadásul zsírszegényebb is annál.

Diétás zeller

Igaz, egész évben elérhető a boltokban, mégiscsak a legjobb nyáron, amikor még zsenge zellergumót és zellerszárat kaphatunk. Nagyon alacsony a kalóriatartalma, kiváló K és C vitaminforrás, mindezek mellett elősegíti az egészséges emésztést is.

Jó diétázást!

Hozzászólások