Zsírégetés a hegyekben

Hogy lehet fogyni a túrázással?

2014/06/08

Tavasszal a legtöbb ember elhatározza, hogy levetkőzi magáról a tél okozta komor, egyhangú életmódot és újult erővel kezd neki a zsírégetésnek, a mozgásnak. 

A jó idő beköszöntével szeretnénk több időt a szabadban tölteni. A szabad levegőn töltött időt, felhasználhatjuk arra, hogy megszabaduljunk a tél folyamán felszedett kilóinktól, úgy hogy közben élménydús is legyen. Ennek a legjobb módja az, ha olyan mozgásformát választunk, amivel észrevétlenül és jókedvűen telik az idő, mellékhatásaként pedig formálódunk, energiával töltődünk fel és égetjük a zsírt. Nézzünk meg egy ilyen szórakoztató tevékenységet.

zsiregetesKiránduljunk az egészségért, a szép alakért!

A kirándulás, az egyik legszórakoztatóbb zsírégető tevékenység. A túrázás nem megerőltető, viszont nagyon hatékony mozgásforma. Egészséges, hiszen az erdei levegő friss, tiszta és mentes a kémiai anyagoktól, poroktól. Ilyen környezetben kitisztul a tüdőnk, megtelik friss, tiszta oxigénnel. Túrázás közben a folyamatos tempó segít a pulzusunkat egy szinten tartani. Sík terepen egy órányi gyaloglással 300 kalória körüli energiát használunk fel, ugyanezen a távon emelkedőkkel tarkítva, akár az 500 kalóriát is eléri. A túrázás erősíti az izomzatot, formálja a vádlit, a fenékizmokat, a combhajlító és nyújtó izmokat is. A felsőtest is erősíthető a túrázással, csak kell hozzá két túrabot, és így ez már a Nordic Walking.

A zsírégető kirándulás  egy olyan élvezetes módja a szálkásításnak, ami nemcsak az zsírt pusztítja el, hanem a természet közelsége élményt is nyújt.

Jól ki tudjuk „szellőztetni a fejünket” és a tüdőnket, a változatos, szép környezet pedig kedélyállapotunkra is pozitív hatással lesz.

Szerző: Petruska Szonja

Hozzászólások